Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7440
Назва: Соціально-педагогічні засади впровадження інклюзивної освіти у Новій українській школі
Інші назви: -
Автори: Будник, Олена Богданівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, соціально-педагогічна співпраця, освітнє інклюзивне середовище, універсальний дизайн
-
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Івано-Франківськ: НАІР
Бібліографічний опис: 48. Будник О. Соціально-педагогічні засади впровадження інклюзивної освіти у Новій українській школі // Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: український і зарубіжний досвід: монографія. Івано-Франківськ: НАІР, 2019. С. 258-272.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано соціально-педагогічні аспекти впровадження інклюзивної форми навчання в Новій українській школі, представлено орієнтовний зміст соціально-педагогічної діяльності в окресленому контексті. Наголошено на важливості надання якісних послуг дітям з особливостями психофізичного розвитку у закладах позашкільної освіти, налагодження співпраці школи та родини в інклюзивному процесі. Автором представлено особливості організації інклюзивного освітнього середовища відповідно до принципів універсального дизайну
Опис: Розділ колективної монографії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7440
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnyk_стат_монограф_06.02.2019.doc140.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.