Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудник, Олена Богданівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T08:27:35Z-
dc.date.available2020-05-25T08:27:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБудник О. Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах інтегрування до європейського освітнього простору // Współczesne strategie i wyzwania edukacyjne / red. Dorota Sikora, Piotr Mazur. Chełm, 2011. S. 166–173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7448-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз актуальності проблеми етнокультурної освіти, визначено сутність етнокультурної компетентності майбутніх учителів та окреслено етнокультурну складову змісту професійної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України. In the article the author analyses topicality of the problem of ethnocultural education and formation of ethnocultural competence of the future teachers. The presented conceptual bases of model training of teacher for professional activity in ethnocultural education field in Pedagogical Universities of Ukraine.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherChełm, Polskauk_UA
dc.subjectетнокультурна освіта, етнокультурна компетентність, професійна діяльність, підготовка вчителяuk_UA
dc.subjectethnocultural education, ethnocultural competence, professional activity, teachers traininguk_UA
dc.titleФормування етнокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах інтегрування до європейського освітнього просторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnyk_OLena_Polska_Нelm.doc102 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.