Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7465
Назва: Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності
Інші назви: Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності
Автори: Джус, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Українська еміграція (діаспора), емігранти, вчителі, професійна (фахова) підготовка, вищі школи, учительські семінарії, бурси (інститути), курси українознавства, «конвенції» (конференції), з'їзди, «вакаційні» школи, зміст, методи, форми навчання та виховання, освітня діяльність.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вища школа.
Бібліографічний опис: Джус О. Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності. Вища школа. Київ, 2018. № 10. С. 91-100.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості організації, зміст фахової підготовки і педагогічної діяльності перших українських вчителів у США й Канаді. Акцентовано на персоналістичному дискурсі проблеми, ролі у професійному становленні майбутніх педагогів визначних культурно-освітніх діячів «піонерської доби» української еміграції на північноамериканському континенті, здебільшого вихідців із Західної України. Представлено інституційні форми та види здобуття педагогічної освіти українцями у США й Канаді на початку ХХ ст., специфіку їхньої навчально-виховної діяльності у різних типах закладів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7465
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ІПОДП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИща школа 2018 VS_10_Джус.pdf320.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.