Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7593
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ СІМЕЙ З ПОРУШЕНОЮ СТРУКТУРОЮ
Автори: Галущак, Галина Володимирівна
Ключові слова: сім'я з порушеною структурою, соціалізація молодших школярів.
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Галущак Г. В. Педагогічні умови соціалізації молодших школярів із сімей з порушеною структурою / Г. В. Галущак // Вісник. - 2011. - № 36. - С. 94-96.
Серія/номер: УДК 37.013.42 ББК 74.9;
Короткий огляд (реферат): В умовах кризи сучасної сім'ї актуалізуються пошуки шляхів ефективного виховання дітей із сімей з порушеною структурою. XXI століття у світовому масштабі - це століття функціонування неповних сімей та утворення на їх основі різних інших типів сімей з порушеною структурою - повних змінених сімей, сімей з прийомними дітьми, опікунських сімей. У великих містах сьогодні розлучається кожна друга сім’я з тенденцією до переходу в співвідношення: один шлюб - одне розлучення. Додаючи до цього народження позашлюбних дітей, осиротіння дітей внаслідок екологічних катастроф, воєн та інших світових катаклізмів, створення дистантних сімей як перехідного типу до неповної сім'ї, отримуємо 60-70 відсотків дітей, котрі проживають сьогодні до свого повноліття певний період в умовах сім’ї з порушеною структурою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7593
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ( Вісник 36 2011).docxосновна стаття38.95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.