Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7612
Назва: Експресивність рекламного тексту та її збереження при перекладі
Автори: Буряник, А. О.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Буряник (Пеца) А.О. Експресивність рекламного тексту та її збереження при перекладі. Науковий керівник, доц. Яців Світлана Остапівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7612
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
курсова Буряник(Пеца).docx63.48 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.