Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7635
Title: Школа майбутнього – вже сьогодні [відеофільм].
Authors: Дичкевич, Оксана Володимирівна
Keywords: школа, краєзнавство, компетентність, календар подій, усна історія, туристично-краєзнавча діяльність.
school, local lore, competence, calendar of events, oral history, tourist and local lore activities.
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».
Citation: Дичкевич О. Школа майбутнього – вже сьогодні [відеофільм]. Івано-Франківськ, 2019. 6 хвилин.
Series/Report no.: ;методична розробка
Abstract: Сьогодні не вистачає живої історії, тобто діти не мають можливості відчути дух епохи, яку вони вивчають – це доторкнутися до пам’ятних речей, не спілкуються з очевидцями історичних подій. Щоб це змінити, ми пропонуємо проведення екскурсій та археологічних досліджень. Результатом цього є створення сайту архіву-музею, де учні зможуть реалізувати себе як дослідники, викладаючи свої матеріали наукових пошуків та достовірні інтерв’ю з очевидцями подій, описуючи певні історичні об’єкти. Така діяльність залишатиме майбутнім поколінням базу для подальших наукових розвідок (основні компетентності у природничих науках і технологіях; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадська компетентність; образність та самовираження у сфері культури).
Description: Отже, школа майбутнього – це школа де учні реалізують себе, займаючись дослідницькою діяльністю; навчання тут активне, учні поєднують світ інформаційних технологій із реальним життям; вони навчаються користуватися ІТ технологіями так щоб вони не шкодили а допомагали їм; учні та вчителі – це партнери по освіті, навчанні, розвитку, це друзі; це школа де діти здатні самостійно висловлювати свої думки та не бояться відстояти їх. Це школа – радісних і щасливих людей.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7635
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.