Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7642
Назва: Діалогова комунікація як чинник професіоналізму майбутнього менеджера туризму в умовах розвитку карпатського регіону
Автори: Савчак, Ірина Василівна
Ключові слова: діалогова комунікація, діалогічне мовлення, професіоналізм, ділова бесіда.
Дата публікації: жов-2013
Видавництво: Прикарпатський Національний Університет
Бібліографічний опис: Савчак І. Діалогова комунікація як чинник професіоналізму майбутнього менеджера туризму в умовах розвитку карпатського регіону / І. Савчак // Гірська школа українських Карпат.№10.–Івано-Франківськ,2013. С.207-210.
Серія/номер: Педагогіка;10
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється важливість діалогової комунікації у фаховій діяльності менеджера туризму. Наголошується, що ефективна діалогова комунікація є запорукою успішного вирішення професійних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7642
ISSN: 1994-4845
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.