Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавчак, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-29T08:05:26Z-
dc.date.available2020-05-29T08:05:26Z-
dc.date.issued2013-10-
dc.identifier.citationСавчак І. Діалогова комунікація як чинник професіоналізму майбутнього менеджера туризму в умовах розвитку карпатського регіону / І. Савчак // Гірська школа українських Карпат.№10.–Івано-Франківськ,2013. С.207-210.uk_UA
dc.identifier.issn1994-4845-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7642-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється важливість діалогової комунікації у фаховій діяльності менеджера туризму. Наголошується, що ефективна діалогова комунікація є запорукою успішного вирішення професійних завдань.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський Національний Університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;10-
dc.subjectдіалогова комунікація, діалогічне мовлення, професіоналізм, ділова бесіда.uk_UA
dc.titleДіалогова комунікація як чинник професіоналізму майбутнього менеджера туризму в умовах розвитку карпатського регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.