Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7645
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Автори: Савчак, Ірина Василівна
Ключові слова: стратегічна компетенція, комунікативні стратегії і тактики, комунікативна компетенція менеджера туризму.
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: Вінницький державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Савчак І. Теоретичні основи формування стратегічної компетенції менеджерів туризму у процесі підготовки до професійної комунікації / І. Савчак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. праць. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – Випуск 43. – С. 291 – 294.
Серія/номер: Педагогіка і психологія;43
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність і структуру поняття «стратегічна компетенція», важливість використання комунікативних стратегій і тактик у професійному спілкуванні менеджерів туризму. Запропоновано набір стратегій, що використовуються у професійному мовленні, а також здійснено їх сутнісний аналіз. Мовленнєве спілкування трактується в аспекті загальної стратегії і конкретної тактики, а стратегічне і тактичне прогнозування вербальних висловлювань постає як свідоме завдання мовця. Стратегічна компетенція є визначальною у структурі комунікативної компетенції менеджера туризму. Доведено, що правильний вибір комунікативних стратегій і тактик сприяє підвищенню ефективності професійної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7645
ISBN: 978-966-2770-30-8
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.