Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7707
Назва: МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ» У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Єгорова, Інга Вячеславівна
Ключові слова: Магістерська підготовка, педагогічні проекти
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ
Бібліографічний опис: Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Практика реалізації педагогічних проектів» у процесі магістерської підготовки // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти » (20 березня 2020 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2020 .- С.47-50.
Короткий огляд (реферат): Реалізація нових вимог до освіти магістрів неможлива без теоретичної і практичної підготовка майбутніх викладачів до організації проектної діяльності в освітньому просторі ЗВО.Проект – практика особистісно-орієнтованого навчання у процесі конкретної праці магістра, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.
Опис: Навчальнадисципліна сприяє розкриттю та вивчення ряду тем, основна мета яких полягає у підготовці магістрів, майбутніх викладачів ЗВО та професіоналів у сфері управління та експертизи освітнього простору до педагогічного проектування в закладах освіти та до засвоєння теоретико-методичних основ управління такою діяльністю. Дисципліна направлена на активізацію інтересу магістрів до конструктивних інновацій у педагогічних проектах , на розвиток управлінської компетентності магістрантів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7707
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єгорова Інга _тези 2020.pdf192.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.