Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2020-06-05T07:41:51Z-
dc.date.available2020-06-05T07:41:51Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationЄгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Практика реалізації педагогічних проектів» у процесі магістерської підготовки // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти » (20 березня 2020 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2020 .- С.47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7707-
dc.descriptionНавчальнадисципліна сприяє розкриттю та вивчення ряду тем, основна мета яких полягає у підготовці магістрів, майбутніх викладачів ЗВО та професіоналів у сфері управління та експертизи освітнього простору до педагогічного проектування в закладах освіти та до засвоєння теоретико-методичних основ управління такою діяльністю. Дисципліна направлена на активізацію інтересу магістрів до конструктивних інновацій у педагогічних проектах , на розвиток управлінської компетентності магістрантів.uk_UA
dc.description.abstractРеалізація нових вимог до освіти магістрів неможлива без теоретичної і практичної підготовка майбутніх викладачів до організації проектної діяльності в освітньому просторі ЗВО.Проект – практика особистісно-орієнтованого навчання у процесі конкретної праці магістра, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗбірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київuk_UA
dc.subjectМагістерська підготовка, педагогічні проектиuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ» У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова Інга _тези 2020.pdf192.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.