Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцис, Елла Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | Мінцис, Юлія Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T07:44:20Z | - |
dc.date.available | 2020-06-05T07:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Мінцис Е.Є., Мінцис Ю.Б. Stylistics In Exercises (Part 2). Навчально-методичний посібник з стилістики англійської мови для студентів 4-5 курсів англійського відділення стаціонарної та заочної форми навчання. Івано-Франківськ. 2008. 94с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7715 | - |
dc.description.abstract | Посібник призначений для студентів-філологів 4-5 курсів англійського відділення і являє собою систему вправ і завдань для семінарських занять з стилістики англійської мови. Вправи розташовані у відповідності до теоретичного матеріалу лекцій з даного курсу і розглядають синиаксичні стилістичні засоби, які зустрічаються у художніх і публіцистичних творах англійських та американських авторів. Окремий розділ посібника пропонує ряд уривків з художніх текстів для комплексного стилістичного аналізу. Мета посібника – формування і розвиток у студентів навичок стилістичного аналізу тексту, поглиблення їх лінгвістичної обізнаності. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ: "Гостинець" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ББК 81.2 Англ. 923; | - |
dc.title | Stylistics in Exercises (Part 2) | uk_UA |
dc.title.alternative | Навчально-методичний посібник з стилістики англійської мови для студентів 4-5 курсів англійського відділення стаціонарної та заочної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ФІМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stylistics in Exercises Part 2.pdf | 899.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.