Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.date.accessioned2019-10-29T12:59:27Z-
dc.date.available2019-10-29T12:59:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄмчик О. Г. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти / О. Г. Ємчик // Освітній простір України. - 2017. - № 9. - С. 56-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/771-
dc.description.abstractУ статті окреслено необхідність змін у процесі професійної підготовки магістрів дошкільної освіти, котра викликана недостатньою підготовкою випускників до вирішення проблем у цій галузі, низьким рівнем розвитку творчого потенціалу і, як наслідок, неготовністю до здійснення творчої педагогічної діяльності. Представлено основні шляхи удосконалення змісту та педагогічних умов розвитку творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки: удосконалення змісту науково-теоретичної підготовки магістра, вивчення передового педагогічного досвіду; вивчення професійно-педагогічних дисциплін з опорою на творчі завдання проблемно-пошукового характеру; впровадження у навчально-виховний процес магістратури вищого навчального закладу на спеціальності “Дошкільна освіта” спецкурсу “Основи розвитку творчого потенціалу педагога”; залучення студентів до творчої педагогічної практики; організація та управління процесом творчості студентів з боку викладачів. Визначено перспективи розв’язання проблеми розвитку творчих якостей особистості педагога під час фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Впровадження вказаних шляхів у навчально-виховний процес вищої школи сприятиме підвищенню готовності випускників вищих навчальних закладів здійснювати педагогічну діяльність на творчому рівні, саморозвиток та самовдосконалення власної особистості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectтворчий потенціал магістра дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectшляхи удосконалення змісту професійної підготовкиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови розвитку творчого потенціалу магістрів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1868-5082-1-SM.pdf136.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.