Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-06-15T10:38:48Z-
dc.date.available2020-06-15T10:38:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationEducation pedagogy: problems and prospects for development in the context of reform. Editors: Sławomir Śliwa, Olga Tsybulkouk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7805-
dc.description.abstractУ статті висвітлено аналіз поглядів учених на поняття «компетенція», «компетентність», «комунікативно-мовленнєва компетентність», «компетентнісний підхід»; подано власні погляди означених понять; обґрунтовано доцільність формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників на засадах компетентнісного підходу, мета якого полягає в опануванні студентами не лише ґрунтовними теоретичними знаннями, технологіями та методами роботи, а й умінням ними користуватися в процесі безпосередньої практичної діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opole, 2020uk_UA
dc.relation.ispartofseriesMonograph;-
dc.subjectкомпетенція, компетентність, комунікативно-мовленнєва компетентність, компетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФормування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників за компетентнісним підходомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.