Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7886
Назва: Формування критичного мислення студентів засобами сучасних інформаційних технологій
Автори: Ілійчук, Любомира Василівна
Ключові слова: критичне мислення, інформаційні технології, професійна компетентність, інформатизація суспільства, майбутні фахівці
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ілійчук Л.В. Формування критичного мислення студентів засобами сучасних інформаційних технологій. Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 24-25 жовтня 2019 р., Мукачево / Ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2019. С. 199-201.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що в умовах упровадження Концепції Нової української школи відбувається переорієнтація початкової ланки освіти, яка вимагає від учителя не лише теоретичних знань, але й здатності до критичного осмислення і варіативного застосування змісту, форм та методів навчання з урахуванням інтересів і здібностей учнів. Відтак одним із найважливіших завдань закладів вищої освіти є формування у майбутніх фахівців критичного мислення, здатності швидко адаптуватися до різних умов, знаходити шляхи розв’язання професійних і соціальних завдань у будь-яких нестандартних ситуаціях. Зазначено, що значний потенціал у напрямі розвитку критичного мислення студентів мають інформаційні технології, використання яких у навчальному процесі вимагає готовності як викладачів, так і студентів до серйозних перетворень, що відповідають сучасним вимогам швидкозмінного інформаційного суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/7886
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник-тез-2019-Міжнародна-конф-199-201.pdf155.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.