Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2020-06-30T06:08:27Z-
dc.date.available2020-06-30T06:08:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІлійчук Л.В. Формування критичного мислення студентів засобами сучасних інформаційних технологій. Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 24-25 жовтня 2019 р., Мукачево / Ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2019. С. 199-201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7886-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що в умовах упровадження Концепції Нової української школи відбувається переорієнтація початкової ланки освіти, яка вимагає від учителя не лише теоретичних знань, але й здатності до критичного осмислення і варіативного застосування змісту, форм та методів навчання з урахуванням інтересів і здібностей учнів. Відтак одним із найважливіших завдань закладів вищої освіти є формування у майбутніх фахівців критичного мислення, здатності швидко адаптуватися до різних умов, знаходити шляхи розв’язання професійних і соціальних завдань у будь-яких нестандартних ситуаціях. Зазначено, що значний потенціал у напрямі розвитку критичного мислення студентів мають інформаційні технології, використання яких у навчальному процесі вимагає готовності як викладачів, так і студентів до серйозних перетворень, що відповідають сучасним вимогам швидкозмінного інформаційного суспільства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкритичне мислення, інформаційні технології, професійна компетентність, інформатизація суспільства, майбутні фахівціuk_UA
dc.titleФормування критичного мислення студентів засобами сучасних інформаційних технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник-тез-2019-Міжнародна-конф-199-201.pdf155.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.