Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7887
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілійчук, Любомира Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T06:08:37Z | - |
dc.date.available | 2020-06-30T06:08:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7887 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що сьогодні надзвичайно актуальним стає питання інформатизації системи освіти, впровадження в освітній процес інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій. Однією із ключових компетентностей особистості є інформаційно-цифрова, яка передбачає впевнене і критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, у публічному просторі та приватному спілкуванні. Наголошено, що перед сучасною вищою освітою постає завдання забезпечити особистісне та професійне становлення студентів, сприяти формуванню такого рівня їх компетентності, який би задовольняв потреби сьогодення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Ілійчук Л.В. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів. Формування ключових і предметних компетентностей засобами сучасних освітніх технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Кривий Ріг, 21 листопада 2019 р.). Кривий Ріг: КДПУ, 2019. С. 165-169. | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології, інформаційно-цифрова компетентність, професійна компетентність, інформатизація суспільства, майбутні учителі | uk_UA |
dc.title | Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
зі змінами 21.11.2019 Збірник тез Міжн.конф (1)-165-169.pdf | 269.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.