Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПреусс-Кухта, Люцина-
dc.date.accessioned2019-10-30T13:15:16Z-
dc.date.available2019-10-30T13:15:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПреусс-Кухта Л. Lepsi i gorsi uczniowie w klasie czy klasy lepszych i gorszych w szkole: dynamika potencjalnych rekomendacji nauczycieli i rodzicow / Л. Преусс-Кухта // Освітній простір України. - 2017. - № 9. - С. 169-180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/793-
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогічний інструментарій освітньої системи. Аналізується принцип поділу учнів на кращих та гірших. Говориться про те, що навіть найгірших учнів слід навчати у такий спосіб, щоб у майбутньому вони могли себе реалізувати. Роздуми такого характеру мають потенційно-гіпотетичну категорію.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectхороші учніuk_UA
dc.subjectпогані учніuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleLepsi i gorsi uczniowie w klasie czy klasy lepszych i gorszych w szkole: dynamika potencjalnych rekomendacji nauczycieli i rodzicowuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1889-5124-1-SM.pdf187.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.