Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/797
Title: Формування підприємницької культури особистості - актуальне замовлення соціуму
Authors: Зінькова, Ірина Ігорівна
Keywords: підприємницька культура
структура підсистем і якостей підприємницької культури
ціннісно-смислова регуляція підприємницької діяльності.
Issue Date: 2017
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Зінькова І. Формування підприємницької культури особистості - актуальне замовлення соціуму / І. Зінькова // Освітній простір України. - 2017. - Т. 10. - С. 7-16.
Abstract: У статті обґрунтовано модель підприємницької культури особистості. Проаналізовано підходи і терміни поняття “підприємницька культура”, “підприємницьке виховання”. Визначено основні положення структури й динаміки ціннісно-смислової регуляції підприємницької поведінки особи з метою формування різнобічних якостей її підприємницької культури.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/797
Appears in Collections:№ 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2308-6556-1-SM.pdf449.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.