Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостів, Володимир Іларійович-
dc.date.accessioned2019-10-31T08:49:47Z-
dc.date.available2019-10-31T08:49:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКостів В. І. Формування громадянської культури школярів: результати констатувального етапу дослідноекспериментальної роботи / В. І. Костів // Освітній простір України. - 2017, - № 10. - С. 21-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/799-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідно-експериментальної роботи з виявлення рівня сформованості громадянської культури учнів 7–11 класів загальноосвітньої школи. Охарактеризовано організацію та методику дослідження. Наведено результати сформованості громадянської спрямова­ності підлітків/старшокласників, їхніх окремих інтегративних громадян­ських якостей та загальні рівні сформованості громадянської культури досліджуваних школярів. Подано характеристику представників кожної з виокремлених типологічних груп (із високим, середнім, низьким та найниж­чим рівнем сформованості окремих інтегративних громадянських якостей). Підсумовано загальний профіль громадянської культури особистості одного з учнів та окреслено перспективи корегування сфери його подальшої громадянської поведінки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectгромадянська культура особистостіuk_UA
dc.subjectорганізація дослідно-експериментальної роботиuk_UA
dc.subjectхарактеристика профілю громадянської культури особистості одного зі школярівuk_UA
dc.subjectперспективи корегування його подальшої громадянської поведінкиuk_UA
dc.titleФормування громадянської культури школярів: результати констатувального етапу дослідноекспериментальної роботиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2310-6560-1-SM.pdf326.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.