Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8162
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будник, Олена Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:56:15Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:56:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Будник О. Б. Використання методик змішаного навчання у закладі вищої освіти / О. Б. Будник // Освітні обрії. - 2018. - Т. 46. - № 1. - С. 4-11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8162 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано теоретичні засади підвищення якості вищої педагогічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах євроінтегрування, необхідність формування цифрової компетентності майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Визначено методологічні принципи застосування моделі змішаного навчання: комплексності, наукової стратегії, системності, фундаменталізації, нелінійності, єдності суспільного та особистісно-професійного, взаємозв'язку теоретичного знання з практикою, рефлексивної креативності. Доведено, що процес змішаного навчання передбачає врахування низки загальнодидактичних принципів: свідомості, активності та самостійності студентів, науковості й доступності змісту освіти, адаптивності, мобільності, наочності, системності й послідовності навчання, стимулювання і мотивації, урахування індивідуальних особливостей студентів, інтерактивності, відкритості навчального процесу, емоційності навчання та його зв'язку з життям тощо. Представлено досвід Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника щодо використання методики змішаного навчання у навчальній роботі з студентами. Висвітлено основні напрями роботи вчених університету в рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус+ KA2 "Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання (MoPED)" (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) щодо впровадження інноваційних технологій в умовах реформування системи освіти України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Використання методик змішаного навчання у закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | The Use Of Blended Learning Methods In A Higher Education Institution | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 46, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
309-Текст статті-575-1-10-20190626.pdf | 405.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.