Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8163
Назва: | Персоналії в історії становлення і розвитку артеківської педагогіки як соціокультурного феномена |
Інші назви: | Persons In The History Of Formation And Development Artek's Pedagogy As A Sociocultural Phenomenon |
Автори: | Іванова, Любов |
Ключові слова: | артеківська педагогіка освітньо-виховна система соціальний інтенсив модус |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Іванова Л. Персоналії в історії становлення і розвитку артеківської педагогіки як соціокультурного феномена / Л. Іванова // Освітні обрії. - 2018. - Т. 46. - № 1. - С. 12-16. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена спеціальному напряму позашкільної освіти – артеківській педагогіці як соціокультурному феномену. Простежена роль педагогічних і медичних фахівців протягом 1925–2017 років в історії розвитку освітньо-виховної системи "Артека". Здійснено аналіз процесу формування, розвитку і впровадження педагогічних ідей, технологій, методик, форм роботи в соціокультурному середовищі дитячого закладу "Артек". Автор трактує поняття "артеківська педагогіка" як систему співпраці, що покликана розвивати особистість дитини і наставника у спільній діяльності на гуманістичних принципах співдружності, співучасті, співтворчості, співуправління через специфіку змісту в конкретних формах і технологіях педагогічної діяльності. Зазначено, що процес формування й розвиток артеківської педагогіки відображає історію країни і дитячого руху, розкрито основні аспекти, напрями освітньо-виховної діяльності всесвітньо відомого дитячого центру за 92 роки його існування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8163 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 46, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
315-Текст статті-581-1-10-20190626.pdf | 246.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.