Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8173
Title: Експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх учителів технологій на засадах інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін
Other Titles: Experimental Control The Efficiency Of Preparation Of Future Technology Teachers On The Basis Of Integra- Tion The Content Of Professional Scientific Disciplines
Authors: Кільдеров, Дмитро Едуардович
Keywords: педагогічний експеримент
критерій
показник
інтеграція
Issue Date: 2018
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Кільдеров Д. Е. Експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх учителів технологій на засадах інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін / Д. Е. Кільдеров // Освітні обрії. - 2018. - Т. 46. - № 1. - С. 54-57.
Abstract: Устатті проводиться оцінка готовності майбутніх учителів технологій до інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін у процесі навчання. Для забезпечення якісної перевірки ефективності розробленої педагогічної системи, окремого комплексу педагогічних умов та методичних рекомендацій щодо підготовки майбутніх учителів технологій проведено педагогічний експеримент, який проходив в п'ять етапів. Використання відповідних показників дозволило встановити, що подальший пошук та вдосконалення системи підготовки майбутніх учителів технологій загалом та особливо в контексті інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін мають перспективу розвитку. У результаті педагогічного експерименту було підтверджено ефективність розробленої педагогічної системи та методики підготовки студентів до інтеграції змісту професійних науково-предметних дисциплін за технологічним напрямом.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8173
Appears in Collections:Т. 46, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
324-Текст статті-613-1-10-20190626.pdf225.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.