Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8183
Title: Модель експериментальної методики розвитку етнокультурної компетентності на уроках української літератури у старших класах
Other Titles: Model Of Methodology For Development Of Ethnocultural Competence During Ukrainian Literature Lessons In High School
Authors: Нестеренко, Світлана Анатоліївна
Keywords: етнокультурна компетентність
міні-проекти
художній текст
громадянська лірика
національна самоідентифікація
етнокультурні маркери
Issue Date: 2018
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Нестеренко С. А. Модель експериментальної методики розвитку етнокультурної компетентності на уроках української літератури у старших класах / С. А. Нестеренко // Освітні обрії. - 2018. - Т. 46. - № 1. - С. 91-99.
Abstract: У статті представлена модель експериментальної методики формування етнокультурної компетентності, що подає взаємозв'язок змісту, методів і прийомів навчання, спрямованих на підвищення читацької культури учнів, рівня етнокультурних знань і вмінь (у контексті розвитку компетентногочитача). Доведено, що вона сприяє формуванню у старшокласників знань і вмінь у діалозі з різними суб'єктами комунікації (ліричним героєм, автором, іншими читачами), аналізу поетичних творів громадянської лірики, акцентуючи увагу на художніх знахідках митця, українських історико-культурних і архетипних образах, вдосконаленню естетичних смаків молоді, а також становленню світоглядної, націєтвірної позиції старшокласників.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8183
Appears in Collections:Т. 46, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
332-Текст статті-639-1-10-20190627.pdf528.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.