Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8203
Title: Сутність інноваційних технологій навчання у сучасній науковій літературі
Other Titles: The essence of innovative teaching technologies in modern scientific literature
Authors: Бандура, Лілія
Keywords: інновація
педагогічна технологія
інноваційні педагогічні технології
Issue Date: 2018
Citation: Бандура Л. Сутність інноваційних технологій навчання у сучасній науковій літературі / Л. Бандура // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 9-12
Abstract: Автор розкриває актуальність питання інноваційних технологій навчання у науковій літературі. У статті проаналізовані інноваційні педагогічні технології як новостворені або вдосконалені педагогічні системи, що забезпечують високий рівень навчально-виховного процесу. У праці зазначено, що стан сучасної освіти залежить від їх ефективності та новаторства. Для того, щоб розвивати інноваційні технології та впроваджувати їх у навчальний процес, необхідно добре проаналізувати їхнє значення. Експериментальне дослідження, проведене нами в ході спілкування з студентами 3-го курсу, дозволяє проаналізувати рівень усвідомлення ними основних понять їхньої майбутньої професійної діяльності. Детальний аналіз та порівняння тлумачень різних авторів даного поняття дозволяє краще пізнати його сутність та подати власне. Таку інформацію вважаємо корисною в розвитку освіти загалом та навчально-виховному процесі зокрема, оскільки вперше виведено цілісне значення поняття «інноваційні педагогічні технології». За концепцією «Нової української школи» прогресивний розвиток освіти можливий тільки за якісної підготовки майбутніх фахівців, що з використанням інноваційних педагогічний технологій матиме успішний результат. Метою статті є розкрити сутність поняття «інноваційні педагогічні технології», використовуючи інформацію з найновіших публікацій з даної теми. Автор використав методи навчання: аналіз та узагальнення інформації з використаних джерел, порівняння та систематизація, експеримент та спостереження.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8203
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1181-Текст статті-2449-1-10-20191101.pdf564.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.