Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8207
Назва: Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах
Інші назви: Features of using methods and forms of the teaching organization in a small school (2nd half of 20th century) and their improvement in modern conditions
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малочисельна школа
малокомплектна школа
форми і методи навчання
історичні етапи
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Прокопів Л. М. Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах / Л. М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 26-31
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває актуальні питання пошуку не лише нових типів навчання, аі форм, методів навчальної діяльності. Проблема використання різноманіттнх методів і форм організації навчання актуалізується у контексті Концепції Нової української школи. Метою статті є виявити особливості використання методів і форм організації навчання у малокомплектній школі (друга половина ХХ ст) та результативні методи та форми організації навчання на сучасному етапі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8207
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1185-Текст статті-2463-1-10-20191101.pdf448.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.