Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8207
Назва: | Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах |
Інші назви: | Features of using methods and forms of the teaching organization in a small school (2nd half of 20th century) and their improvement in modern conditions |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | малочисельна школа малокомплектна школа форми і методи навчання історичні етапи |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Прокопів Л. М. Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах / Л. М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 26-31 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор розкриває актуальні питання пошуку не лише нових типів навчання, аі форм, методів навчальної діяльності. Проблема використання різноманіттнх методів і форм організації навчання актуалізується у контексті Концепції Нової української школи. Метою статті є виявити особливості використання методів і форм організації навчання у малокомплектній школі (друга половина ХХ ст) та результативні методи та форми організації навчання на сучасному етапі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8207 |
Розташовується у зібраннях: | № 19 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1185-Текст статті-2463-1-10-20191101.pdf | 448.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.