Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T11:03:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T11:03:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів Л. М. Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах / Л. М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 26-31 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8207 | - |
dc.description.abstract | У статті автор розкриває актуальні питання пошуку не лише нових типів навчання, аі форм, методів навчальної діяльності. Проблема використання різноманіттнх методів і форм організації навчання актуалізується у контексті Концепції Нової української школи. Метою статті є виявити особливості використання методів і форм організації навчання у малокомплектній школі (друга половина ХХ ст) та результативні методи та форми організації навчання на сучасному етапі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | малочисельна школа | uk_UA |
dc.subject | малокомплектна школа | uk_UA |
dc.subject | форми і методи навчання | uk_UA |
dc.subject | історичні етапи | uk_UA |
dc.title | Особливості використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина хх ст.) та їх удосконалення в сучасних умовах | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of using methods and forms of the teaching organization in a small school (2nd half of 20th century) and their improvement in modern conditions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 19 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1185-Текст статті-2463-1-10-20191101.pdf | 448.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.