Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8212
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T08:43:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-07T08:43:33Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Шевченко В. Включення дітей з особливими потребами в соціально-освітнє середовище / В. Шевченко // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. С. 51-55 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8212 | - |
dc.description.abstract | У статті автор розглядає важливе питання для сучасної освіти в Україні, яка перебуває в стадії реформування, - включення дітей з особливими потребами в соціально-освітнє середовище. Він ставить за мету визначити можливості для включення дітей з особливими потребами до соціально-освітнього середовища і розкрити проблеми адаптації за допомогою методів аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. Автор визначає поняття «соціалізація», «соціальне середовище» і «соціально-освітнє середовище». Він наголошує на особливостях взаємодії дітей з особливими потребами із соціальним середовищем. Автор зазначає, що інтеграція та соціалізація дітей з особливими потребами – це складний і тривалий процес. Він вимагає суттєвих змін у ставленні до дітей з інвалідністю, які потребують не лише педагогічної та психологічної підтримки і заходів реабілітації, а й належних умов для актуалізації своїх здібностей, розвитку особистих якостей та потреб у соціальному, моральному і духовному самовдосконаленні. Включення дітей з особливими потребами в соціальне середовище полягає у створенні психологічно-педагогічних умов для навчання та спілкування, взаємодії такої дитини в освітньому закладі. Автор статті також зазначає, що повноцінне виховання дітей з особливими потребами не може відбуватися окремо від сім’ї. Тому сім’я є досить важливим і значущим компонентом для соціалізації дітей з особливими потребами. Саме їй належить найголовніша та найвідповідальніша роль у цьому процесі, фахівці ж мають допомагати та підтримувати такі родини. Автором встановлено, що на сьогодні вплив батьків дітей з особливими потребами на систему надання освітньо-реабілітаційних послуг та на прийняття державних рішень у цій сфері є досить значним. Необхідно розкрити потенціал їхніх можливостей для максимальної інтеграції дітей у соціально-освітнє середовище. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | соціально-освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | сім’я | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Включення дітей з особливими потребами в соціально-освітнє середовище | uk_UA |
dc.title.alternative | Inclusion of children with special needs n the social and educational environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 19 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1190-Текст статті-2479-1-10-20191101.pdf | 351.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.