Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8214
Title: Теоретичні аспекти готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах вищого закладу освіти
Other Titles: Theoretical aspects of future social workers’ readiness for professional activity in higher education institutions
Authors: Галан, Оксана
Keywords: майбутній соціальний працівник
готовність до професійної діяльності
психологічна готовність
практична готовність
Issue Date: 2018
Citation: Галан О. Теоретичні аспекти готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах вищого закладу освіти / О. Галан // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 71-76
Abstract: У статті проаналізовано зміст та структуру готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до професійної діяльності; охарактеризовано мотиваційно-ціннісний, інформаційно-когнітивний, організаційно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний компоненти; проведено анкетування та дискусії зі студентами щодо означеної проблематики. Доведено, що мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності є смислоутворювальною складовою, оскільки передбачає формування стійкого прагнення студента до оволодіння знаннями, вміннями та навичками, усвідомлення практичної значущості соціальної роботи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8214
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1194-Текст статті-2493-1-10-20191102.pdf501.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.