Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8216
Title: Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти
Other Titles: Professional development of english language teacher: some practical aspects
Authors: Ненько, Юлія Петрівна
Keywords: учитель
педагогічний працівник
саморозвиток
розвиток
Issue Date: 2018
Citation: Ненько Ю. П. Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти / Ю. П. Ненько // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 83-86
Abstract: Метою дослідження є представлення результатів теоретичного аналізу ефективних шляхів професійного саморозвитку та самовдосконалення вчителів англійської мови відповідно до нових освітніх стандартів. Ключовими методами дослідження є теоретичні методи аналізу, синтезу та узагальнення педагогічної та психологічної літератури. У статті порушено проблему професійного розвитку учителя англійської мови .Розкрито трактування поняття «безперервний професійний розвиток», його характеристики. Автор доходить висновку, що процес професійного становлення та розвитку вчителів має набути ознак безперервності, наступності на різних його етапах, створювати передумови для задоволення як освітніх потреб особистості вчителя, так і соціального замовлення на якісну підготовку компетентного фахівця та сприяти побудові індивідуальної траєкторії професійного та особистісного самовдосконалення педагога. Проаналізовано теоретичні основи наявних провідних сучасних підходів до організації професійного саморозвитку педагогічних працівників, у тому числі вчителів англійської мови. Це розробка інноваційних моделей і програм підвищення кваліфікації, що відповідають цілісним вимогам до системи підвищення кваліфікації всіх рівнів педагогічних працівників, використання ціннісного потенціалу сучасних освітніх технологій, що обґрунтовує вибір нових підходів і методів іншомовної освіти, проведення науково-практичних заходів (конференцій, семінарів, вебінарів), залучення вчителів і молодих дослідників до публікації результатів власної дослідницької роботи тощо.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8216
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1196-Текст статті-2501-1-10-20191102.pdf344.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.