Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8216
Назва: Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти
Інші назви: Professional development of english language teacher: some practical aspects
Автори: Ненько, Юлія Петрівна
Ключові слова: учитель
педагогічний працівник
саморозвиток
розвиток
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ненько Ю. П. Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти / Ю. П. Ненько // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 83-86
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є представлення результатів теоретичного аналізу ефективних шляхів професійного саморозвитку та самовдосконалення вчителів англійської мови відповідно до нових освітніх стандартів. Ключовими методами дослідження є теоретичні методи аналізу, синтезу та узагальнення педагогічної та психологічної літератури. У статті порушено проблему професійного розвитку учителя англійської мови .Розкрито трактування поняття «безперервний професійний розвиток», його характеристики. Автор доходить висновку, що процес професійного становлення та розвитку вчителів має набути ознак безперервності, наступності на різних його етапах, створювати передумови для задоволення як освітніх потреб особистості вчителя, так і соціального замовлення на якісну підготовку компетентного фахівця та сприяти побудові індивідуальної траєкторії професійного та особистісного самовдосконалення педагога. Проаналізовано теоретичні основи наявних провідних сучасних підходів до організації професійного саморозвитку педагогічних працівників, у тому числі вчителів англійської мови. Це розробка інноваційних моделей і програм підвищення кваліфікації, що відповідають цілісним вимогам до системи підвищення кваліфікації всіх рівнів педагогічних працівників, використання ціннісного потенціалу сучасних освітніх технологій, що обґрунтовує вибір нових підходів і методів іншомовної освіти, проведення науково-практичних заходів (конференцій, семінарів, вебінарів), залучення вчителів і молодих дослідників до публікації результатів власної дослідницької роботи тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8216
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1196-Текст статті-2501-1-10-20191102.pdf344.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.