Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.date.accessioned2020-10-07T12:23:22Z-
dc.date.available2020-10-07T12:23:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНенько Ю. П. Професійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспекти / Ю. П. Ненько // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 83-86uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8216-
dc.description.abstractМетою дослідження є представлення результатів теоретичного аналізу ефективних шляхів професійного саморозвитку та самовдосконалення вчителів англійської мови відповідно до нових освітніх стандартів. Ключовими методами дослідження є теоретичні методи аналізу, синтезу та узагальнення педагогічної та психологічної літератури. У статті порушено проблему професійного розвитку учителя англійської мови .Розкрито трактування поняття «безперервний професійний розвиток», його характеристики. Автор доходить висновку, що процес професійного становлення та розвитку вчителів має набути ознак безперервності, наступності на різних його етапах, створювати передумови для задоволення як освітніх потреб особистості вчителя, так і соціального замовлення на якісну підготовку компетентного фахівця та сприяти побудові індивідуальної траєкторії професійного та особистісного самовдосконалення педагога. Проаналізовано теоретичні основи наявних провідних сучасних підходів до організації професійного саморозвитку педагогічних працівників, у тому числі вчителів англійської мови. Це розробка інноваційних моделей і програм підвищення кваліфікації, що відповідають цілісним вимогам до системи підвищення кваліфікації всіх рівнів педагогічних працівників, використання ціннісного потенціалу сучасних освітніх технологій, що обґрунтовує вибір нових підходів і методів іншомовної освіти, проведення науково-практичних заходів (конференцій, семінарів, вебінарів), залучення вчителів і молодих дослідників до публікації результатів власної дослідницької роботи тощо.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectпедагогічний працівникuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleПрофесійний розвиток учителя англійської мови: деякі практичні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeProfessional development of english language teacher: some practical aspectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1196-Текст статті-2501-1-10-20191102.pdf344.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.