Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8217
Title: Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти
Other Titles: Pedagogical conditions of the preparation of future teachers for modeling the lesson in the context of variativity of the primary education
Authors: Нестеренко, Марина Миколаївна
Keywords: професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи
педагогічні умови
мотивація
контекстне навчання
рефлексія
Issue Date: 2018
Citation: Нестеренко М. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти / М. М. Нестеренко // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 87-90
Abstract: У статті визначено та теоретично обґрунтовані педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроків в умовах варіативності початкової освіти. Такими в дослідженні виокремлені: організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, орієнтація викладача на впровадження технології контекстного навчання, активізація рефлексивної позиції майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу в ЗВО, що забезпечує перетворення студентів з пасивних споживачів знань на активних їх здобувачів, дослідників, співучасників. Це є особливо цінним для їх підготовки до реалізації Концепції Нової української школи, де пріоритетною визначено педагогіку партнерства.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8217
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1197-Текст статті-2505-1-10-20191102.pdf350.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.