Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-10-07T12:31:00Z-
dc.date.available2020-10-07T12:31:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНестеренко М. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освіти / М. М. Нестеренко // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 87-90uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8217-
dc.description.abstractУ статті визначено та теоретично обґрунтовані педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроків в умовах варіативності початкової освіти. Такими в дослідженні виокремлені: організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, орієнтація викладача на впровадження технології контекстного навчання, активізація рефлексивної позиції майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу в ЗВО, що забезпечує перетворення студентів з пасивних споживачів знань на активних їх здобувачів, дослідників, співучасників. Це є особливо цінним для їх підготовки до реалізації Концепції Нової української школи, де пріоритетною визначено педагогіку партнерства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectконтекстне навчанняuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в контексті варіативності початкової освітиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of the preparation of future teachers for modeling the lesson in the context of variativity of the primary educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1197-Текст статті-2505-1-10-20191102.pdf350.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.