Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8220
Title: Структурно-функціональна модель розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури
Other Titles: Structural and functional model of developing pedagogical skills of teachers of economics in master’s degree programmes
Authors: Романюк, Оксана Іванівна
Keywords: структурно-функціональна модель
педагогічна майстерність
викладач економічних дисциплін
педагогічна компетентність
Issue Date: 2018
Citation: Романюк О. І. Структурно-функціональна модель розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури / О. І. Романюк // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 100-104
Abstract: У статті представлена структурно-функціональна модель розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури та здійснено її теоретичне обґрунтування, доведена доцільність її використання. Проаналізовано взаємопов’язані між собою блоки запропонованої моделі, а саме теоретичний, змістово-процесуальний та результативний. Представлено компоненти, критерії та рівні педагогічної майстерності. У статті визначені такі підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури, як компетентнісний, психодидактичний, діяльнісний та інноваційний; охарактеризовані принципи, яких необхідно дотримуватися в процесі розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури, а саме професійної спрямованості, мотиваційного спрямування, суб’єктності, пріоритету активних методів навчання та інтерактивних технологій, опори на самостійну роботу студентів. На думку автора впровадження запропонованої структурно-функціональної моделі розвитку педагогічної майстерності в умовах магістратури дає можливість сформувати педагогічну компетентність викладачів економічних дисциплін, що є інтеграцією теоретичних знань, практичних умінь і важливих для викладача особистих якостей.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8220
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1200-Текст статті-2515-1-10-20191102.pdf349.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.