Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8221
Title: Ігрова ситуація як засіб формування комунікативних компетенцій у студентів
Other Titles: Game situation as a means of forming communicative competences in students
Authors: Топчу, Іскендер
Keywords: ігрові ситуації
мовна діяльність
комунікативні компетенції
Issue Date: 2018
Citation: Топчу І. Ігрова ситуація як засіб формування комунікативних компетенцій у студентів / І. Топчу // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 105-108
Abstract: У статті проаналізовано роль ігрових ситуацій у процесі формування комунікативних компетенцій учнів. Визначено, що в умовах сучасної школи традиційний підхід до навчання не забезпечує в повній мірі інтенсивне оволодіння необхідною системою знань. Використання системи ігрових ситуацій дозволяє ефективно формувати, вдосконалювати і розвивати навички та вміння усіх видів мовної діяльності. Ігровою ситуацією є сукупність завдань, що включають спеціально розроблені навчальні ситуації та комунікативні діалоги, які сприяють розробці процесу розвитку комунікативного потенціалу окремого студента. Студентам необхідно створювати специфічні ситуаційні позиції, щоб ситуація виникла і функціонувала на їх основі, що дозволяє заздалегідь планувати необхідні для контрольованих ситуацій навчанн
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8221
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1201-Текст статті-2519-1-10-20191102.pdf337.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.