Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТопчу, Іскендер-
dc.date.accessioned2020-10-08T09:46:43Z-
dc.date.available2020-10-08T09:46:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТопчу І. Ігрова ситуація як засіб формування комунікативних компетенцій у студентів / І. Топчу // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 105-108uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8221-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль ігрових ситуацій у процесі формування комунікативних компетенцій учнів. Визначено, що в умовах сучасної школи традиційний підхід до навчання не забезпечує в повній мірі інтенсивне оволодіння необхідною системою знань. Використання системи ігрових ситуацій дозволяє ефективно формувати, вдосконалювати і розвивати навички та вміння усіх видів мовної діяльності. Ігровою ситуацією є сукупність завдань, що включають спеціально розроблені навчальні ситуації та комунікативні діалоги, які сприяють розробці процесу розвитку комунікативного потенціалу окремого студента. Студентам необхідно створювати специфічні ситуаційні позиції, щоб ситуація виникла і функціонувала на їх основі, що дозволяє заздалегідь планувати необхідні для контрольованих ситуацій навчаннuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectігрові ситуаціїuk_UA
dc.subjectмовна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікативні компетенціїuk_UA
dc.titleІгрова ситуація як засіб формування комунікативних компетенцій у студентівuk_UA
dc.title.alternativeGame situation as a means of forming communicative competences in studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1201-Текст статті-2519-1-10-20191102.pdf337.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.