Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8222
Title: Методологічні засади механізму створення іміджу національного туристичного продукту в умовах глобалізації
Other Titles: Methodological bases of mechanism of creation of image of national tourism product in globalization conditions
Authors: Ковальська, Леся Володимирівна
Ткаченко, Тетяна Іванівна
Ковальська, Анжела Романівна
Keywords: туристичний імідж
туристичний образ країни
туристичний продукт
ринок
діяльність у туристичній галузі
бренд
Issue Date: 2018
Citation: Ковальська Л. В. Методологічні засади механізму створення іміджу національного туристичного продукту в умовах глобалізації / Л. В. Ковальська, Т. І. Ткаченко, А. Р. Ковальська // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 56-61
Abstract: У статті визначені передумови формування позитивного іміджу туристичного продукту, який впливає на підвищення авторитету держави на міжнародному рівні, збільшення туристичних потоків, сприяння надходженню інвестицій, розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури, підвищення загального рівня розвитку економіки та добробуту населення, залучення молоді до роботи в туристичній галузі. З’ясовано, що з метою визначення «туристичного магніту» для відвідувачів слід враховувати повноту наповнення туристичного продукту, який відображає стан, зміст та структуру туристично-рекреаційного потенціалу країни. Зазначено також, що імідж впливає на формування та привабливість туристичної дестинації для відпочинку, а саме: оздоровлення, лікування, подорожей тощо. Для висвітлення основних положень статті застосовані комплексний та історичний підходи з використанням загальнонаукових методів дослідження: емпіричний (спостереження, експеримент, опис, порівняння), емпірико-теоретичний (аналіз і синтез, індукція і дедукція), теоретичні (формалізація, визначення, опис тощо).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8222
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1191-Текст статті-2483-1-10-20191101.pdf406.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.