Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальська, Леся Володимирівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorКовальська, Анжела Романівна-
dc.date.accessioned2020-10-08T12:42:42Z-
dc.date.available2020-10-08T12:42:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКовальська Л. В. Методологічні засади механізму створення іміджу національного туристичного продукту в умовах глобалізації / Л. В. Ковальська, Т. І. Ткаченко, А. Р. Ковальська // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 56-61uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8222-
dc.description.abstractУ статті визначені передумови формування позитивного іміджу туристичного продукту, який впливає на підвищення авторитету держави на міжнародному рівні, збільшення туристичних потоків, сприяння надходженню інвестицій, розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури, підвищення загального рівня розвитку економіки та добробуту населення, залучення молоді до роботи в туристичній галузі. З’ясовано, що з метою визначення «туристичного магніту» для відвідувачів слід враховувати повноту наповнення туристичного продукту, який відображає стан, зміст та структуру туристично-рекреаційного потенціалу країни. Зазначено також, що імідж впливає на формування та привабливість туристичної дестинації для відпочинку, а саме: оздоровлення, лікування, подорожей тощо. Для висвітлення основних положень статті застосовані комплексний та історичний підходи з використанням загальнонаукових методів дослідження: емпіричний (спостереження, експеримент, опис, порівняння), емпірико-теоретичний (аналіз і синтез, індукція і дедукція), теоретичні (формалізація, визначення, опис тощо).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectтуристичний іміджuk_UA
dc.subjectтуристичний образ країниuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectдіяльність у туристичній галузіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleМетодологічні засади механізму створення іміджу національного туристичного продукту в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeMethodological bases of mechanism of creation of image of national tourism product in globalization conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1191-Текст статті-2483-1-10-20191101.pdf406.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.