Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8223
Назва: Вивчення фізики і математики в середній школі як передумова успішного опанування професії лікаря
Інші назви: Physics and mathematics studying in middle school as a background for medical education
Автори: Федів, Володимир Іванович
Микитюк, Орися Юріївна
Олар, Олена Іванівна
Бірюкова, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: фізика
математика
медичний університет
освіта лікаря
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Федів В. І. Вивчення фізики і математики в середній школі як передумова успішного опанування професії лікаря / В. І. Федів, О. Ю. Микитюк, О. І. Олар, Т. В. Бірюкова // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 62-65
Короткий огляд (реферат): Автори статті звертають увагу вчителів середньої школи на важливу роль шкільних курсів фізики і математики у формуванні якісної освіти майбутніх лікарів. Завданням публікації є відображення значення базових знань з таких дисциплін, як фізика і математика для аналітичного мислення, вивчення науково-природничих дисциплін, а саме: медичної і біологічної фізики, біологічної фізики і фізичних методів аналізу, вищої математики і статистики, у медичних університетах та аналізу отриманих результатівдля діагностичного дослідження живої системи. Застосовані такі методи дослідження: теоретичні аналіз наукових публікацій з даного питання; практичні аналіз тестів вхідного контролю знань студентів першого курсу з фізики і математики. Проведене дослідження виявило наявність у значної кількості студентів низького базового рівня знань з фізики і математики, що ускладнює розуміння і засвоєння ними відповідних курсів у медичному університеті. Вказано на значення знань з фізики і математики для потреб практичної медицини. Підкреслюється, що здобутки медицини нерозривно пов’язані з науковими здобутками фізики і розвитком техніки. Це формує мотивацію для успішного опанування фізики і математики школярами, які вибирають професію лікаря, стоматолога чи фармацевта. З нашої точки зору, важливим фактором, якиймає вплинути на ставлення школярів до вивчення фізики і математики, є змінамотивуючих методик викладання з акцентом на практичне використання відповідних знань у повсякденному житті та для майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8223
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1192-Текст статті-2485-1-10-20191101.pdf321.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.