Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенко, Неллі Василівна-
dc.date.accessioned2019-11-01T08:14:50Z-
dc.date.available2019-11-01T08:14:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛисенко Н. В. Тенденції реформування змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку у ДНЗ України на рубежі ХХ–ХХІ сторіччя / Н. В. Лисенко // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 7-12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/822-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процеси оновлення змісту навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах її транснаціоналізації; актуалізовано національний та етнонаціональний компонент дошкільної освіти України як протидію глобалізації; окреслено завдання етнопедагогіки дитинства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectетнопедагогікаuk_UA
dc.subjectнаціональні традиціїuk_UA
dc.subjectнапрями дошкільного виховання.uk_UA
dc.subjectдошкільне дитинствоuk_UA
dc.titleТенденції реформування змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку у ДНЗ України на рубежі ХХ–ХХІ сторіччяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2344-6632-1-SM.pdf127.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.