Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8235
Title: Зміст сучасних читанок у контексті виховання почуття відповідальності у молодших школярів
Other Titles: The content of contemporary readers in the context by breeding the sense of responsibility
Authors: Свйонтик, Олександра Олександрівна
Keywords: виховання
відповідальність
читанка
дитина молодшого шкільного віку
світній процес
Issue Date: 2018
Citation: Свйонтик О. О. Зміст сучасних читанок у контексті виховання почуття відповідальності у молодших школярів / О. О. Свйонтик // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 128-132
Abstract: В статті розглянуто змістове наповнення сучасних читанок для дітей молодшого шкільного віку у контексті виховання почуття відповідальності, вироблення соціальної поведінки та культурологічних поглядів як проявів моральних цінностей. Автор статті дає критичну оцінку недостатній увазі освітньої громадськості до проблеми формування почуття відповідальності як однієї із соціально важливих рис характеру людини. Вказує на необхідність вироблення стратегії сучасної освіти, яка через читанки сприяє актуалізації порушеної виховної проблеми. Приділяючи увагу школі першого ступеня як основоположної у виробленні моральних засад дитини, свідомого використання соціальних норм поведінки, у проявах емоційної чутливості до навколишнього середовища, автор підкреслює значимість послідовного впливу добірки виховних творів, звертає увагу на необхідність систематичного проведення морально-етичних бесід педагога з дітьми про зміст прочитаного. Такі засоби спонукають школярів до активного мислення та діяльності, виховують відповідальне ставлення до власного життя, розуміння вагомості своїх освітніх обов’язків під час шкільного навчання, виробляють світорозуміння дитини, її значимість у суспільно корисній діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8235
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1206-Текст статті-2535-1-10-20191102.pdf359.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.