Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Русин, Галина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T07:34:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-12T07:34:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Русин Г. А. Освіта як ціннісна домінанта у вихованні молоді / Г. А. Русин // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 11-15 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8246 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентується увага на окремих аспектах формування духовно-культурних цінностей молоді в закладах вищої освіти. Розкрито основні поняття «цінності», «ціннісні орієнтації», «духовно-культурні цінності освіти». Доведено, що саме освіта у вищих навчальних закладах повинна систематизувати та поглибити життєвий досвід молодої людини, оскільки є частиною духовної культури особистості та здійснює вплив на формування моральних цінностей, сприяє подальшому розвитку духовного світу, здібностей і творчого потенціалу. Автор робить висновок, що становлення духовного світу молоді має вирішальне значення не лише для життя теперішнього покоління, але й усього суспільства загалом, тому особливу увагу слід приділити саме формуванню духовно-культурних цінностей освіти як основи для розвитку всебічно та гармонійно розвиненої особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | духовно-культурні цінності освіти | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Освіта як ціннісна домінанта у вихованні молоді | uk_UA |
dc.title.alternative | Education as a value dominant in the education of youth | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 20 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
806-Текст статті-1590-4-10-20191125.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.