Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТурчин, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-10-12T07:47:11Z-
dc.date.available2020-10-12T07:47:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТурчин І. М. Феміністична педагогіка як напрям критичної педагогіки / І. М. Турчин // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 16-18uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8248-
dc.description.abstractУ статті на підставі аналізу поглядів педагогів визначено роль феміністичної педагогіки в сучасній науці. Подано теоретичний огляд феміністичної педагогіки в працях зарубіжних і вітчизняних науковців, що значно розширює ґрунтовне вивчення цієї проблематики. Акцентовано на феміністичній педагогіці як напрямі критичної педагогіки. Розглянуто проблему феміністичної педагогіки, що є актуальною особливо завдяки вивченню поглядів бразильського педагога і філософа П. Фрейре, який посідає вагоме місце серед когорти відомих педагогів. Визначено роль цієї педагогіки у його працях. Завдяки вивченню праць бразильського педагога з’ясовано, що рівноправне ставлення учня та вчителя, яке П. Фрейре виділяв у «проблемно-орієнтованій» моделі освіти, повинно інтегруватися у феміністичний напрям у педагогіці. Зауважено на важливості студентоцентризму та демократії в освітньому процесі. Досліджено погляди П. Фрейре та А. Шор щодо сексизму під час проведення занять. Проаналізовано праці українських (І. Кизима та Н. Самойленко) і зарубіжних (Дж. Кенвей, Л. Макклюр, Д. Маседо, Г. Модра, П. Фрейре та А. Шор) авторів у контексті вивчення феміністичної педагогіки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectфеміністична педагогікаuk_UA
dc.subjectкритична педагогікаuk_UA
dc.subjectПауло Фрейреuk_UA
dc.subjectфемінізмuk_UA
dc.titleФеміністична педагогіка як напрям критичної педагогікиuk_UA
dc.title.alternativeFeministry pedagogy as a direction of critical pedagogyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
813-Текст статті-1594-4-10-20191125.pdf265.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.