Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8248
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчин, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T07:47:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-12T07:47:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Турчин І. М. Феміністична педагогіка як напрям критичної педагогіки / І. М. Турчин // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 16-18 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8248 | - |
dc.description.abstract | У статті на підставі аналізу поглядів педагогів визначено роль феміністичної педагогіки в сучасній науці. Подано теоретичний огляд феміністичної педагогіки в працях зарубіжних і вітчизняних науковців, що значно розширює ґрунтовне вивчення цієї проблематики. Акцентовано на феміністичній педагогіці як напрямі критичної педагогіки. Розглянуто проблему феміністичної педагогіки, що є актуальною особливо завдяки вивченню поглядів бразильського педагога і філософа П. Фрейре, який посідає вагоме місце серед когорти відомих педагогів. Визначено роль цієї педагогіки у його працях. Завдяки вивченню праць бразильського педагога з’ясовано, що рівноправне ставлення учня та вчителя, яке П. Фрейре виділяв у «проблемно-орієнтованій» моделі освіти, повинно інтегруватися у феміністичний напрям у педагогіці. Зауважено на важливості студентоцентризму та демократії в освітньому процесі. Досліджено погляди П. Фрейре та А. Шор щодо сексизму під час проведення занять. Проаналізовано праці українських (І. Кизима та Н. Самойленко) і зарубіжних (Дж. Кенвей, Л. Макклюр, Д. Маседо, Г. Модра, П. Фрейре та А. Шор) авторів у контексті вивчення феміністичної педагогіки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | феміністична педагогіка | uk_UA |
dc.subject | критична педагогіка | uk_UA |
dc.subject | Пауло Фрейре | uk_UA |
dc.subject | фемінізм | uk_UA |
dc.title | Феміністична педагогіка як напрям критичної педагогіки | uk_UA |
dc.title.alternative | Feministry pedagogy as a direction of critical pedagogy | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 20 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
813-Текст статті-1594-4-10-20191125.pdf | 265.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.