Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц, Маріанна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-10-12T09:44:45Z-
dc.date.available2020-10-12T09:44:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛеврінц М. І. Гуманізм як концептуальна основа фахової підготовки вчителів іноземних мов у США / М. І. Леврінц // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 40-44uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8259-
dc.description.abstractФілософія гуманізму становить методологічну основу американської освітньої системи. Проте особливості впливу теоретико-філософських положень гуманізму на фахову підготовку вчителів ІМ (іноземних мов) у США досліджені недостатньо. Мета статті полягає у вивченні концептуальних положень теорії гуманізму, у виявленні її впливу на підготовку вчителів ІМ у США та у визначенні її місця і ролі в американській системі підготовки вчителів ІМ. Дослідження виконане із застосуванням методів аналізу, інтерпретації науково-практичного доробку, синтезу, класифікації, порівняння, за допомогою яких здійснюється співставлення теоретичних та практичних підходів до підготовки педагогічних фахівців у галузі ІМ, узагальнення передового досвіду, представленого у працях американських освітян. Проведене нами дослідження засвідчило, що основоположні ідеї філософії гуманізму щодо формування цілісної особистості педагога лежать в основі американської системи підготовки вчителів, залишаючись надзвичайно актуальними й нині. У вузькому розумінні гуманізм розглядається як підхід до фахової підготовки вчителів (humanistic based teacher education) у системі педагогічної освіти США. У ширшому сенсі гуманізм становить концептуальну основу фахової підготовки вчителів, засадничий принцип філософії освіти, а також важливу науково-практичну проблему. Першочергове завдання системи педагогічної освіти у розрізі гуманізму становить всебічний розвиток особистості педагога. Цінностями гуманістичної освіти є турбота про людську гідність, автономність, рівноправність і належність. Оптимізація педагогічної освіти передбачає, поряд із формуванням професійних знань та компетентностей, розвиток професійно значущих особистісних якостей майбутніх учителів, педагогічно доцільних форм взаємодії та стосунків між учасниками навчального процесу. У світлі гуманістичного підходу відбувається перегляд ролей учителя, місією якого є фасилітація навчання, тобто сприяння у виявленні учнями власних інтересів, здібностей, автономності тощо.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectсистема педагогічної освіти СШАuk_UA
dc.titleГуманізм як концептуальна основа фахової підготовки вчителів іноземних мов у СШАuk_UA
dc.title.alternativeHumanism as a conceptual foundation of foreign language teacher education in the USAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
831-Текст статті-1630-3-10-20191125.pdf512.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.