Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8269
Title: Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії
Other Titles: The problem of periodization of pedagogical personnel study
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: методологія педагогічної науки
педагогічна біографістика
педагогічна персоналія
періодизація
порівняльно-історичний метод
Issue Date: 2019
Citation: Розман І. І. Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії / І. І. Розман // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 45-47
Abstract: Cтаття присвячена аналізу періодизації дослідження педагогічної персоналії. З’ясовано теоретико-методологічні підходи українських і зарубіжних учених до періодизації розвитку історико-педагогічної науки, які загалом ґрунтуються на технологіях використання методологічного інструментарію історичної науки. Схарактеризовано роль, значення, потенційні можливості порівняльно-історичного, порівняльного, інших методів, що використовуються у дослідженнях, присвячених життю та різним напрямам творчої і суспільної діяльності педагогічних персоналій. Визначено два методологічно важливі підходи проведення досліджень у галузі педагогічної біографістики, які стосуються вивчення особи в універсальній системі координат: синхронній, яка проектує її аналіз у певний конкретний відрізок часу, та діахронній, що проектує вивчення персоналії за часовою «вертикаллю».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8269
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
835-Текст статті-1636-3-10-20191125.pdf263.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.