Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8269
Назва: | Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії |
Інші назви: | The problem of periodization of pedagogical personnel study |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | методологія педагогічної науки педагогічна біографістика педагогічна персоналія періодизація порівняльно-історичний метод |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Розман І. І. Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії / І. І. Розман // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 45-47 |
Короткий огляд (реферат): | Cтаття присвячена аналізу періодизації дослідження педагогічної персоналії. З’ясовано теоретико-методологічні підходи українських і зарубіжних учених до періодизації розвитку історико-педагогічної науки, які загалом ґрунтуються на технологіях використання методологічного інструментарію історичної науки. Схарактеризовано роль, значення, потенційні можливості порівняльно-історичного, порівняльного, інших методів, що використовуються у дослідженнях, присвячених життю та різним напрямам творчої і суспільної діяльності педагогічних персоналій. Визначено два методологічно важливі підходи проведення досліджень у галузі педагогічної біографістики, які стосуються вивчення особи в універсальній системі координат: синхронній, яка проектує її аналіз у певний конкретний відрізок часу, та діахронній, що проектує вивчення персоналії за часовою «вертикаллю». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8269 |
Розташовується у зібраннях: | № 20 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
835-Текст статті-1636-3-10-20191125.pdf | 263.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.