Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8269
Назва: Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії
Інші назви: The problem of periodization of pedagogical personnel study
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: методологія педагогічної науки
педагогічна біографістика
педагогічна персоналія
періодизація
порівняльно-історичний метод
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Розман І. І. Проблема періодизації дослідження педагогічної персоналії / І. І. Розман // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 45-47
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячена аналізу періодизації дослідження педагогічної персоналії. З’ясовано теоретико-методологічні підходи українських і зарубіжних учених до періодизації розвитку історико-педагогічної науки, які загалом ґрунтуються на технологіях використання методологічного інструментарію історичної науки. Схарактеризовано роль, значення, потенційні можливості порівняльно-історичного, порівняльного, інших методів, що використовуються у дослідженнях, присвячених життю та різним напрямам творчої і суспільної діяльності педагогічних персоналій. Визначено два методологічно важливі підходи проведення досліджень у галузі педагогічної біографістики, які стосуються вивчення особи в універсальній системі координат: синхронній, яка проектує її аналіз у певний конкретний відрізок часу, та діахронній, що проектує вивчення персоналії за часовою «вертикаллю».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8269
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
835-Текст статті-1636-3-10-20191125.pdf263.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.