Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8272
Назва: Тенденції розвитку освіти дорослих на початку ХХІ століття: досвід Словацької Республіки
Інші назви: Development trends for adult education at the beginning of the ХХІ century: the experience of the Slovak Republic
Автори: Самойленко, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: неперервна освіта
освіта дорослих
тенденції розвитку
глобальне освітнє інноваційне середовище
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Самойленко О. А. Тенденції розвитку освіти дорослих на початку ХХІ століття: досвід Словацької Республіки / О. А. Самойленко // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 52-55
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ постулює тенденцію до неперервності в освіті дорослих, тривалості впродовж життя. Питання освіти дорослих на часі в освітній політиці країн європейської співдружності: вона виступає чинником підвищення якості життя громадян. Україна з її прагненням стати повноправним членом Європейського Союзу потребує вивчення досвіду європейських країн щодо освіти дорослих задля його екстраполяції. Словацька Республіка в цьому контексті може виступити орієнтиром для впровадження реформ у вітчизняну сферу освіти дорослих. Метою статті є аналіз тенденцій розвитку освіти дорослих на початку ХХІ століття у Словацькій Республіці на тлі європейського досвіду. Методи дослідження: на основі аналізу та систематизації статистичної інформації, нормативно-правових документів, теоретичних напрацювань словацьких науковців здійснено узагальнення тенденцій розвитку освіти дорослих у Словацькій Республіці на початку ХХІ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8272
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
842-Текст статті-1648-3-10-20191125.pdf396.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.