Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8274
Title: Проблеми організації профільного навчання в малокомплектних школах україни початку ХХІ століття
Other Titles: Problems of organizing profession-oriented education in ungraded schools of ukraineat the beginning of the XXI century
Authors: Слюсаренко, Ніна Віталіївна
Keywords: малокомплектна школа
опорна профільна школа
виробниче навчання
профільне навчання
Issue Date: 2019
Citation: Слюсаренко Н. В. Проблеми організації профільного навчання в малокомплектних школах україни початку ХХІ століття / Н. В. Слюсаренко // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 56-60
Abstract: У статті наголошено, що на початку третього тисячоліття проблема освіти учнів сільських шкіл почала виходити далеко за межі освітянської галузі, оскільки згортання діяльності сільських малокомплектних шкіл може призвести до «вимирання» села. Поставлено за мету проаналізувати проблеми організації профільного навчання в малокомплектних школах України початку ХХІ століття. З цією метою використано такі методи дослідження: аналіз джерельної бази з проблеми дослідження; понятійно-термінологічний аналіз, синтез та порівняння різних трактувань поняття «малокомплектна школа»; вивчення вітчизняного досвіду організації профільного навчання молодого покоління та шляхів його вдосконалення. Виявлено, що термін «малокомплектна школа» в науковому обігу використовується впродовж багатьох десятиліть, переважно стосовно сільських початкових шкіл, де вчителів менше, ніж класів, і кожен учитель працює одночасно з двома чи кількома класами, або неповних середніх та середніх шкіл з малою наповнюваністю класів чи відсутністю деяких класів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8274
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
843-Текст статті-1650-3-10-20191125.pdf397.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.