Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаб’як, Жанна Володимирівна-
dc.contributor.authorДжиджора, Ліліана Анатоліївна-
dc.contributor.authorПеренчук, Ольга Зіновіївна-
dc.date.accessioned2020-10-12T12:28:42Z-
dc.date.available2020-10-12T12:28:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБаб’як Ж. В. Гомілетика в Київській духовній академії: особливості навчання педагогічно орієнтованої дисципліни (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / Ж. В. Баб’як, Л. А. Джиджора, О. З. Перенчук // Освітні обрії. - 2019. - Т. 48. - № 1. - С. 12-16.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.48.1.12-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8275-
dc.description.abstractСтаття має на меті проаналізувати та порівняти використання автентичних матеріалів і традиційних підручників на заняттях ESP. Автори порівнюють переваги і можливі недоліки обох типів матеріалів. У статті також йдеться про ставлення і преференції викладачів ESP щодо доцільності вибору того чи іншого матеріалу. З цією метою авторами було проведено соціологічне дослідження із залученням викладачів ESP кафедри української та іноземних мов Тернопільського національного університету імені І. У статті робиться спроба розробити деякі рекомендації стосовно вибору навчального матеріалу для занять ESP.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectавтентичні матеріалиuk_UA
dc.subjectанглійська мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectвнутрішні джерелаuk_UA
dc.subjectзовнішні джерелаuk_UA
dc.subjectвивченняuk_UA
dc.titleВикористання матеріалів на заняттях ЕSР: автентичні завдання чи традиційні підручникиuk_UA
dc.title.alternativeUse Of Materials In Esp Classes: Authentic Tasks Or Traditional Textbooksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 48, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
405-Текст статті-788-2-10-20191126.pdf239.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.